DORINE
Dorine is mondhygiëniste en werkt als zzp’er voor verschillende praktijken. Ze is al enige tijd voor haar zelf bezig en wil zichzelf naar buiten toe presenteren. Aan ons de vraag om alles te ontwikkelen, van naam tot website, en dit met haar vrolijke en klantvriendelijke persoonlijkheid te laten matchen.
HUISSTIJL
Dorine liet ons vrij om alles zelf te ontwerpen, van een naam tot en met de visitekaartjes. Naast mondhygiëniste coacht Dorine volwassenen en kinderen met angstbegeleiding. Deze factoren nemen wij mee in het ontwikkelen van het logo en het bedenken van de naam. Zo zijn we tot de simpele maar dubbelzinnige naam “Kiesdorine” gekomen. Vrolijk, pakkend, persoonlijk en met een knipoog. Vanuit deze naam zijn wij een logo en huisstijl gaan ontwikkelen die perfect past bij Dorine en haar gewenste uitstraling. De Kies in haar logo heeft een vriendelijke uitstraling maar voelt tegelijkertijd wel professioneel aan. De kleur blauw in dit logo is bewust uitgekozen; het staat enerzijds voor betrouwbaar en integer en anderzijds ook voor rust en kalmte en is daarom ideaal voor een mondhygiëniste. Na het maken van het logo hebben wij ook de bijpassende visitekaartjes en het briefpapier ontworpen.
FOTOGRAFIE
Voor de website van “Kiesdorine” hebben wij ook de fotografie gedaan. De look en feel van je website worden voor een groot deel bepaald door de keuze en de kwaliteit van de afbeeldingen die je gebruikt. Wij stimuleren daarom het gebruik van professionele fotografie bij onze klanten en bieden deze service ook aan. Het voordeel van het maken van eigen foto’s is dat je ze op elkaar af kan stemmen voor een professionele uitstraling van de website. Dit in tegenstelling tot het zoeken/kopen van foto’s online, wat minder persoonlijk is en lastig op elkaar af te stemmen. Wij maken vooraf een fotoplan samen met de klant om effectief en snel de juiste foto’s te maken.
WEBSITE
Voor een mondhygiëniste is de website erg belangrijk aangezien veel potentiële klanten eerst op de website zullen kijken voordat zij beslissen een afspraak te maken. De website heeft de juiste uitstraling nodig om toekomstige klanten aan te spreken. Voor Dorine is een vriendelijke en open uitstraling belangrijk, maar ook een stukje professionaliteit mag niet ontbreken. Het maken van eigen foto’s heeft ons de mogelijkheid gegeven om ook daarin de juiste uitstraling en boodschap te vangen. Het resultaat zorgt voor een professioneel ogende doch toegankelijke uitstraling.