ÉXITO


Exito is een onderneming van twee jonge gasten die de droom hebben een eigen kledingmerk op de markt te zetten. De naam ‘Exito’ staat dan ook voor het najagen van je eigen dromen. Voor Exito is een goed logo essentieel omdat het logo prominent terugkomt op de kleding. De uitdaging was om hun droom en visie te vangen in een logo en te vertalen naar een huisstijl waar mensen op hun kleding mee rond willen lopen.

LOGO


De kleding die Exito produceert, heeft vaak het logo of beeldmerk prominent op de kleding staan. Het logo moest daarom een sterk beeldmerk krijgen zodat het naast de kledinglijn ook op bijvoorbeeld caps gebruikt kan worden. Daarnaast moet het beeldmerk herkenbaar zijn, ook zonder naam aanduiding. Het resultaat is een sterk beeldmerk geworden dat opvalt en nieuwsgierigheid opwekt.

FOTOGRAFIE


Nadat de basis in vorm van een logo en huisstijl is gelegd is het tijd voor de communicatie naar buiten. Voor het goed opzetten is van een kledinglijn is fotografie essentieel. De presentatie van de kleding en de sfeer die in de foto’s wordt neergezet moet de klant overhalen om de kleding daadwerkelijk te kopen. Voor ons een leuke uitdaging vooral met amateur modellen was dit een hele opgave. Wij zijn tevreden met het resultaat en de jongens van Exito ook!